נתון קיים ממחקרי שוק : 80 אחוז מהחלטות הקניה מתבצעות בנקודת המכירה.
אז מהו שיווק חוויתי ? שיווק חוויתי הוא טכניקת שיווק ומכירה עכשווית המדברת על הצורך לערב את כלל חושי הצרכן בהתקשרות עם המותג.
המטרה העיקרית הינה ליצור בולטות , עניין גירוי אותו ניתן לעשות על ידי חושי הצרכן ראייה , שמיעה , ועוד.
המושג שיווק חוויתי הופך למוכר יותר ויותר בהקשר של תקשורת יצירתית, אני נוהג לכנות לתהליך זה "אפקט הwow" המזמין את הצרכן להביע עניין כלפי המוצר.
שמי רון מקרין ואני מגדיר עצמי מומחה קמעונאות בעל הבנה עמוקה של נקודת מכירה, התנהגות צרכנים בחנויות , הבנת תהליך המכירה ועוד.
ברשותי כ 30 שנות התמחות וניסיון אותו רכשתי בתפקידי ניהול רבים בחברות הקמעונאיות הגדולות בישראל לרבות קונצרן שטראוס, החברה המרכזית קוקה קולה , ועוד .